söndag 29 mars 2009

Gädde! Typ?

I går var vi ute på is igen! det var otroligt skönt att känna fingrarna bli stelfrusna igen.

fiskedagen var den värsta någonsin


och då menar jag på det dåliga sättet! 0 gäddor (3 tappade) men en himla massa abborre i kaliber halvkilot det var ju ganska kul MEN,

jaa det finns alltid ett men på fisketurer.





min broder Kim tappade en abborre i VÄRSTING klass!

jag fick drillingen på film jag tänkte att det skulle bli en höjdarfilm att lägga här på bloggen när årets andra abborre över 2 kilo fångas av oss fiskebröder. men abborren släppte i hålet och filmen klarar jag inte ladda upp på bloggen. men jag kan säga så här jag har aldrig sett ett pimpelspö böjja sig mer!

haha och hans ansikte när han får se abborren i hålet och sekunden efter tappa den kommer jag aldrig glömma och det gör nog inte bror min häller.

jag kan meddela att jag kontaktat länsstyrelsen i dag för ett litet projekt jag har på G jag skriver inget om det om allt skulle skita sig..

men jag kan lova att det kan bli en riktigt bra sak av det!



då tackar man för den här gången nästa fiske tur vet jag inte när den blir men jag brukar kunna klämma in någon efter jobbet om det suger för mkt i fingrarna!

skitfiske på dere!!
Kallt i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar