fredag 23 januari 2009

pimpelkrok

hej på er alla! i helgen blir det inget fiske för min del. jag ska till örebro och hälsa på pinglan.
hoppas ni själva kommer ut och får något fint att lägga upp på fiskesnack.
jag har suttit nu på morgonen och pysslat lite. jag har gjort lite limkrok jag ska använda till mondagens fiske.
jag får även med mig en gammal gymnasie polare som gick sportfiske tillsammans med mig. Emil karlsson från uppsala, han är en jävel på pimpel han med så det kommer bli några givande dagar skulle jag tro.. tanken är abborrfiske första dagen, så vi kan fylla en hink med angelfisk. för nästa dag blir det gäddfiske vill jag lova. jag håller tummarna för att det ska gå bra och sen dagen efter det sticker vi ut på jakt efter dom stora randiga krigarna..
skit fiske på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar